همه تلاش ما در فروشگاه اینترنتی البسه روحانیت فرخنده کالا این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید، به هردلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. فروشگاه اینترنتی فرخنده کالا این امکان را برای شما در نظر گرفته است که با آسودگی خاطر، حداکثر در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام کنید. در ادامه توضیحاتی پیرامون شرایط و رویه بازگرداندن کالا خدمت شما همراهان گرامی ارائه خواهد شد.
شرایط بازگرداندن کالا
- همه کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه، همراه جعبه ی محصول و شماره سفارش یا شماره درخواست مرجوعی ارائه شود.
- جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچست اضافی روی آن نباشد.
- همه محصولات حساسیت محور و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند(مانند لباس زیر)، در صورت بازشدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند.
- کفش و پوشاک در وضعیت اولیه و نو باشند. هیچگونه آثار استفاده (مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن) وجود نداشته باشد و تگِ برند، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
نحوه ارسال کالا
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فرخنده کالا جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
– درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@farkhondekala.ir ایمیل یا از طریق واتس اپ به شماره 09106180810 ارسال کنید.
– در صورتی که محصول دارای نقص یا ایرادی باشد، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید. در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند، تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.
– اگر ساکن قم هستید، میتوانید برای مرجوع کردن کالای خود، از طریق مامورین جمع آوری فرخنده کالا با کارشناسان پشتیبانی هماهنگ کنید.
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
استان قم / خیابان انقلاب / کوچه یکم (گذرخان) / پلاک 44 / فروشگاه فرخنده / 09106180810 مهدی فرخنده
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فرخنده کالا برسد، هزینههای ارسال به عهده فرخنده کالا است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@farkhondekala.ir ایمیل یا از طریق واتس اپ به شماره 09106180810 ارسال کنید.
چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– تماس با شماره 09106180810، ارتباط با پشتیبان فروش و درخواست بازگرداندن کالا.
– ارسال پیام از طریق واتس آپ به شماره 09106180810 و درخواست بازگرداندن کالا.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است.